Best Western Fagerborg Hotel kom til Nettaktiv for å få laget sine nye
websider som skulle følge Best Western-kjedens strenge designmaler. Det
fantes allerede leverandører som kunne levere i henhold til disse, men
Best Western Fagerborg Hotel valgte Nettaktiv fordi det ble mye
rimeligere.
Sidene ligger i et komplett publiseringssystem som gjør at hotellet selv kan oppdatere eller lage nye artikler. De kan også styre kategoriene, legge inn bilder og lage linker til menyer og brosjyrer.
Designmalen fra Best Western inneholder muligehter for ulike fargevalg på artikler og overskrifter. I løsningen fra Nettaktiv kan hotellet selv velge hvilken fargekombinasjon en bestemt artikkel skal ha med et enkelt museklikk.
Her er link til sidene for Best Western Fagerborg Hotel.
Løsning
Nettaktivs web-løsning for Best Western Hotels er en moderne
løsning som følger kjedens design og vedlikeholdes enkelt av hotellet selv direkte
på Internet.
Hotellet styrer selv alle funksjoner i løsningen. Her er de
viktigste:
- Meny som viser kategorier i to nivåer. Hotellet styrer selv
hvilke kategorier sidene inneholder.
- Punkter i menyen kan enkelt skjules. For eksempel kan man ha
en egen kategori for jul og en annen for påske og gjøre disse synlige bare når
de er aktuelle.
- Hotellet legger selv saker direkte inn i riktig kategori, og
de kan i tillegg gjøres synlige på hovedforsiden og i andre kategorier.
- En sak kan ligge bare som en enkel sak eller også linke til
en full artikkel på egen side.
- Seks ulike fargeoppsett med én farge bak overskriften og en
annen farge bak teksten velges enkelt for hver enkelt sak.
- Saker kan gå over én eller to spalter på kategorisidene.
- Det er enkelt å legge opp bilder til sakene fra egen PC.
- Det er også enkelt å legge opp dokumenter for nedlasting, for
eksempel brosjyrer og menyer.
- Det ligger en søkefunksjon i sidene hvor brukerne kan søke
etter innhold i hotellets sider.
- Saker har en egen utskriftsvennlig side.
- Linker er i naturlig språk, for eksempel som http://www.fagerborghotel.no/overnatting.
- Forsiden har link til kjedens booking-tjeneste.
- Sidene er optimalisert for søkemotorer, og hotellet kan
legge inn nøkkelord for hver enkelt sak.
- Sidene er forberedt for Google Analytics statistikker.
Referansekunde
Best Western Fagerborg Hotel (
http://www.fagerborghotel.no) på
Lillestrøm er fornøyd kunde for denne løsningen. Kontakt gjerne Internett-ansvarlig
Espen Lie:
Tlf: 64 84 74 00 – Mob: 91 66 47 27 –
espen@fagerborghotel.no
 |
Forsiden til Best Western Fagerborg Hotel |
 |